Taisyklės
Apmokėjimas
Už suteiktas paslaugas siūlome atsiskaityti naudojantis elektronine bankininkyste .
- AB „Swedbank“ bankas
- AB „SEB bankas“
- Luminor bankas
- Revolut LT
- AS „Citadele banka”
- AB „Šiaulių bankas
- Medicinos bankas UAB
- Paysera LT, UAB
Kaip apmokėti užsakymą naudojantis elektronine bankininkyste?
- Užpildykite užsakymą ir užsakymo žingsnyje „Mokėjimo būdas“ pasirinkite savo banką.
- Būsite nukreipti į banko puslapį ir duomenys bus perduoti elektroninės bankininkystės sistemai apie sumą, kurią reikia apmokėti.
- Elektroninės bankininkystės puslapyje prisijunkite įprastu būdu ir sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas paslaugas. Beliks tik patvirtinti mokėjimą.
- Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į e-baseinai.lt. Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio.
Prekių grąžinimo ir pristatymo sąlygos perkant internetinėje parduotuvėje www.e-baseinas.lt
- Bendrosios nuostatos
1.1. Šios UAB „Tvarkdarys“ (toliau vadinama – Pardavėjas) prekių gražinimo ir pristatymo sąlygos (toliau vadinama – Sąlygos) skirtos apibrėžti bei nustatyti iš UAB „Tvarkdarys“ įsigytų prekių (toliau vadinama – Prekės) gražinimo tvarką, kai grąžinamos Prekės įsigytos www.e-baseinas.lt parduotuvėje.
- Prekių pristatymas
2.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Jūsų užsakytas prekes, po apmokėjimo, Jūsų užsakyme nurodytu adresu per 2 – 7 darbo dienas, jei prie prekės nenurodytas kitas pristatymo terminas.
2.2. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas, arba įgalioti kurjeriai.
2.3. Jums pasirašius siuntos važtaraštyje yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai.
2.4. Prekės pristatymo metu Jūs privalote su Pardavėju ar Pardavėjo įgaliotu atstovu patikrinti prekės siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Jūs privalote tai pažymėti siuntos važtaraštyje ir surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Jums pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga.
- Prekių grąžinimas
3.1. Prekių keitimas-grąžinimas vyksta pagal LR Civilinio kodekso nuostatas 6.228-10 str. (Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties) bei Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymą.
3.2. Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis.
3.3. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų Prekių, tai Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių įsigijimo dienos grąžinti Prekes Pardavėjui ir atgauti už jas sumokėtą kainą.
3.4. Pinigai už priimamas Prekes bus grąžinti Pirkėjui tokiu pat būdu, kokiu už jas buvo sumokėta per 14 (keturiolika) dienų nuo paskutinės prekės gražinimo datos.
3.5. Prekes Pardavėjui grąžina pats Pirkėjas savo lėšomis ir transportu.
3.6. Grąžinamoms Prekėms keliami reikalavimai:
- a) grąžinamos Prekės turi būti nenaudotos;
- b) grąžinamos Prekės turi būti nesugadintos ar kitaip nepažeistos;
- c) turi būti išsaugotos gražinamų Prekių vartojamosios savybės;
- d) Prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- e) Prekės turi būti grąžinamos toje pakuotėje, kurioje jos buvo parduotos. Pakuotė turi būti nesugadinta ir tvarkinga;
- f) grąžinamos Prekės turi būti pilnos komplektacijos su visa gamintojo ir Pardavėjo pridedama dokumentacija.
3.5. Pirkėjas norėdamas grąžinti Prekes turi pateikti Pardavėjui Prekių įsigijimą liudijančius dokumentus: kasos aparato kvitą, pirkimo – pardavimo sutartį, PVM sąskaitą – faktūrą arba kitą Prekių pirkimą – pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, kuris rodytų, jog Pirkėjas sudarė pirkimo – pardavimo sutartį su Pardavėju, kurią vykdydamas sumokėjo Prekių kainą.
3.6. Prekės negali būti grąžinamos jei:
- a) Pirkėjas nepateikia šių Taisyklių 3.5 punkte numatytų dokumentų;
- b) grąžinamos Prekės neatitinka šių Taisyklių 3.6 punkte numatytų reikalavimų.
3.7. Kaip Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje yra nurodoma, vartotojas neturi teisės per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą.
3.8. Prekių, kurių pirkimo negalima atsisakyti sąrašas nustatytas CK 6.228 (10) str. 2 d. Pagal prekėms galiojančią teisinę garantiją,
3.9. Jei pageidaujate grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. Paštu info@e-baseinas.lt
3.10. Pinigai už grąžintas prekes bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo paskutinės grąžintos prekės gavimo datos.
3.11. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.
3.12. Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
3.13. Prekes grąžinate Jūs savo kaštais pardavėjo nurodytu adresu.
3.14. Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
3.15. Transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.
3.16. Vartotojai turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
3.17. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/